H Topper έχει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στην κατασκευή μικρών ιστιοπλοϊκών σκαφών. Έχει τα μεγαλύτερα μηχανήματα διαμόρφωσης καλουπιών στον κόσμο, με την ικανότητα να ναυπηγήσει τα μεγαλύτερα ιστιοπλοϊκά σκάφη τέτοιου τύπου.
Οι γραμμές ανάμεσα στα διαφορετικά στρώματα είναι ευθείες. Εδώ ακριβώς είναι και το σημείο υπεροχής της Topper. Αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, ώστε η ανθεκτικότητα της γάστρας σε διάφορα σημεία του σκάφους, να είναι η ζητούμενη και να μην χάνεται το κύριο πλεονέκτημα της μοντέρνας TRILAM γάστρας.
Η ταχύτητα και η θερμοκρασία στην οποία το καλούπι περιστρέφεται, εξασφαλίζει τη συνέπεια στο πάχος των υλικών, τόσο στο πρώτο όσο και στο τελευταίο στρώμα. Ωστόσο, το μεσαίο στρώμα είναι ελαφρώς πιο παχύ, σε επίμαχα σημεία πιθανής πρόσκρουσης, ώστε να προστατεύεται η ακεραιότητα της γάστρας.
Πριν αγοράσετε ένα μικρό ιστιοπλοϊκό σκάφος, εξετάστε προσεκτικά τί αγοράζετε και συγκεκριμένα:
- Ποιότητα γάστρας και σχεδιασμός
- Δυνατότητες του σκάφους
- Ποιότητα εξαρτημάτων και πανιών.
Από τη στιγμή που θα εξετάσετε αυτές τις παραμέτρους θα πειστείτε τόσο για την ποιότητα και τα πλεονεκτήματα της μοντέρνας σχεδίασης όσο και για την ασυναγώνιστη αξία των ιστιοπλοϊκών σκαφών της σειράς Topaz.
Η Topper έχει πετύχει εκεί που άλλοι ακόμα προσπαθούν, στην πολύ σημαντική παράμετρο της συνέπειας στην ομοιομορφία της γάστρας.
Στην ισορροπία δηλαδή ανάμεσα στο βάρος και την αντοχή της γάστρας, αλλά ακόμη περισσότερο στο όμοια καταμερισμένο πάχος των τοιχωμάτων της γάστρας. Αυτό μπορεί να φανεί και με γυμνό μάτι κοιτώντας μέσα από το στεγανό του σκάφους.
Προσοχή: Υπάρχουν κάποια πλαστικά ιστιοπλοϊκά σκάφη με μονή στρώση στην αγορά, που έχουν τα μειονεκτήματα του μεγάλου βάρους αλλά και της μειωμένης πλευστότητας. Έχουν κακή απόδοση σε ταχύτητα αλλά και στη διατήρηση του αρχικού σχήματος, ακριβώς επειδή κατασκευάζονται με διαφορετικό τρόπο. Η ποιότητα του χρησιμοποιούμενου πλαστικού είναι εξίσου σημαντική στην στιβαρότητα του σκάφους αλλά και στην ποιότητα της παραγόμενης επιφάνειας.
Κοιτάξτε για ψεγάδια στην επιφάνεια ή άλλα πιθανά σημεία αδυναμίας της γάστρας. ΔΕΝ θα βρείτε τέτοια στην πρωτοπόρο της αγοράς Topper και στη σειρά Topaz.
Σε αντίθεση με το fiberglass, που μπορεί να πάθει ζημιά πολύ εύκολα το πλαστικό αντέχει πολύ περισσότερο. Ο πολυεστέρας απορροφά νερό με τα χρόνια αν δεν επιδιορθωθεί σωστά, κάνοντας το σκάφος ακόμη πιο αργό με τον καιρό. Κάτι που δεν συμβαίνει στα πλαστικά σκάφη.
Εξαιτίας αυτού, ένα χρησιμοποιημένο Topaz θα είναι όσο γρήγορο όσο ένα καινούργιο διατηρώντας και την μεταπωλητική του αξία.